Βρίσκεστε: 'Αρθρα / Μύθοι και πραγματικότητα στη σχεδίαση ιστοσελίδων

Μύθοι και πραγματικότητα στη σχεδίαση ιστοσελίδων

 

Κάθε τομέας της οικονομικής και όχι μόνο δραστηριότητας έχει τους δικούς του μύθους. Το ιντερνετ και κατ΄επέκταση ο σχεδιασμός των εταιρικών σελίδων σ' αυτό δεν θα μπορούσε ν' απολέσει εξαίρεση. Παραθέτουμε κάποιους από αυτούς (είθισται να είναι δέκα) που συναντήσαμε στην διαδρομή μας, συζητώντας με επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης

Μύθος 1ος
Να επιτρέπουμε σε κάθε φίλο, ξάδερφο, κηπουρό ή οποιονδήποτε άλλο μη ειδικό εν πάσει περιπτώσει, να δημιουργήσει την επίσημη εταιρική παρουσία μας στο διαδίκτυο, προκειμένου να περικόψουμε κάποια έξοδα. Η εταιρία που μας υποστηρίζει με τους υπολογιστές ή ο γραφίστας που μας κάνει τα διαφημιστικά έντυπα δεν έχουν σχέση με την ανάπτυξη δικτυακών τόπων. Για τη σωστή ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου συνεργάζονται στην nbh προγραμματιστές, σχεδιαστές, κειμενογράφοι και ειδικοί διαφήμισης (τα ονόματα και οι σπουδές του καθενός είναι γνωστά στους πελάτες μας).

Πραγματικότητα
Το διαδίκτυο σήμερα αποτελεί ένα σοβαρό πεδίο οικονομικών συναλλαγών. Για το λόγο αυτό οι μεγάλες εταιρίες που θέλουν να κερδίσουν από την παρουσία τους στο διαδίκτυο λαμβάνουν πολύ σοβαρά τη δημιουργία την εταιρικής τους σελίδας, που αποτελεί άλλωστε και τη βιτρίνα της εταιρίας τους στο διαδίκτυο, και δαπανούν μεγάλα ποσά για να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία

Μύθος 2ος
Για να προβάλλει κανείς την επιχείρησή του στο δίκτυο χρειάζεται λίγος χρόνος και καμία πρόβλεψη. Αρκεί να δώσει σε έναν σχεδιαστή μερικά έγχρωμα φυλλάδια της εταιρίας του.

Πραγματικότητα
Η επένδυσή σας στο διαδίκτυο(γιατί περί επένδυσης πρόκειται) πρέπει να είναι αποτέλεσμα ενος επιχειρησιακού σχεδίου που θα έχει δώσει απαντήσεις σε μερικά καίρια ερωτήματα όπως:

Ποιά είναι η φύση της δουλειάς σας και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείστε;
Ποιοί είναι οι πελάτες σας;
Ποιό είναι το γενικότερο σχέδιο μάρκετινγκ της εταιρίας σας;
Ποιοί είναι οι ανταγωνιστές σας; ( άμεσοι, έμμεσοι, μελλοντικοί)

Μύθος 3ος
Αν ξοδέψει κανείς πολλά χρήματα στην αρχή για να κάνει μια ωραία σελίδα είναι καλλυμένος για αρκετά χρόνια μετά

Πραγματικότητα
Σε μια αγορά που αναπτύσσεται και αλλάζει ραγδαία όποιος δεν ακολουθεί τις εξελιξεις μένει πίσω. Δεν αρκεί απλά η δημιουργία μιας ωραίας σελίδας. Χρειάζεται διαρκής ανανέωση των πληροφοριών που δίνει, ώστε να επιτυγχάνεται επανεσκεψιμότητα.

Μύθος 4ος
Οι επισκέπτες της σελίδας σας θέλουν να μάθουν πόσο καλοί νομίζετε εσείς οτι είστε

Πραγματικότητα
Οι επισκέπτες το μόνο που ενδιαφέρονται να μάθουν είναι αν μπορούν να επωφεληθούν από μια συνεργασία με την εταιρία σας, από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αν το παρακάνετε με τους αυτοεπαίνους το μόνο που θα καταφέρετε είναι να οδηγήσετε τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας

Μύθος 5ος
Τα έντονα χρώματα και τα πολλά εφέ που έχει η σελίδα φέρνουν επανεπισκεψιμότητα

Πραγματικότητα
Το αντίθετο συμβαίνει, τα πολλά χρώματα και τα περιττά εφέ διώχουν τους επισκέπτες

Μύθος 6ος
Μια καλά σχεδιασμένη σελίδα θα προσελκύσει επισκέπτες

Πραγματικότητα
Χωρίς σωστό μάρκετιγκ η σελίδα δεν θα έχει απολύτως καμιά επισκεψιμότητα. Οι μόνοι τρόποι να έρθουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας είναι να τους υποδείξετε άμεσα το url σας, τη διεύθυνση της σελίδας σας δηλαδή να φροντίσετε η σελίδα της εταιρίας να βγαίνει σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης, να τη διαφημίζεται στα εταιρικά φυλλάδια και τα υπόλοιπα εταιρικά έντυπα

Μύθος 7ος
Η σελίδα σας πρέπει να έχει 1000 επισκέψεις το μήνα για να είναι επιτυχημένη

Πραγματικότητα
Η επιτυχία μιας σελίδας είναι ένα μέγεθος σχετικό. Δεν καθορίζεται μόνο από την επισκεψιμότητα, αλλά και από την αποτελεσματικότητά της. Η επιτυχία μιας σελίδας εξαρτάται από τους στόχους που έχετε θέσει, την αξία των προϊόντων σας, το μέγεθος και την ένταση των μεθόδων μάρκετινγκ που ακολουθείτε

Μύθος 8ος
Οποιαδήποτε παρουσία στο διαδίκτυο είναι καλύτερη από καμία παρουσία στο διαδίκτυο

Πραγματικότητα
Υπάρχουν φορές όπου η πλήρης απουσία είναι καλύτερη από μια κακή παρουσία. Χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου θα κρίνουν την εταιρία σας και την επιχειρηματική δραστηριότητά της με βάση την πρώτη εντύπωση που θα τους δημιουργήσει η εταιρική σας σελίδα. Μια κακή εντύπωση μπορεί να βλάψει την εικόνα και την οντότητά της εταιρίας σας, καθιστώντας σας εξαρχής (ενδεχομένως εντελώς άδικα) αναξιόπιστο.

Μύθος 9ος
Δημιουργώντας την εταιρική σελίδα σας στο διαδίκτυο θα αυξήσεται δραματικά τις πωλήσεις και θα πλουτίσετε από τη μια μέρα στην άλλη

Πραγματικότητα
Δεν αποκλείεται να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, ειδικά αν κάνετε σωστό μαρκετινγκ. Κανείς δεν μπορεί ωστόσο να εγγυηθεί οτι θα συμβεί αυτό. 'Αλλωστε ένας είναι ακόμη ο τρόπος για να γίνει κανείς πλούσιος από τη μια μέρα στην άλλη. Να κερδίσει στο Λόττο ή στο Τζόκερ ή στο Λαχείο...

Μύθος 10ος
Το διαδίκτυο είναι τώρα πλέον ένα ώριμο και σταθερό μέσο στο οποίο υπάρχουν πεπειραμένοι άνθρωποι που μπορούν να αποβάλουν όλους τους επιχειρησιακούς κινδύνους που σχετίζονται με αυτό

Πραγματικότητα
Η αξία της χρησιμοποίησης του Διαδικτύου αυξάνεται καθημερινά. Το διαδίκτυο παρέχει τη δυνατότητα αύξησης του κέρδους μιας εταιρίας, για το λόγο αυτό χρησιμοπιείται από όλο και περισσότερο ανθρώπους. Προχωράει και διαφοροποιείται διαρκώς. Αυτοί που μπορούν να πουν με βεβαιότητα οτι έιναι οι απόλυτοι ειδικοί του νέου αυτού μέσου είναι σπάνιοι, καθώς η προηγούμενη καλή τους απόδοση δεν είναι ποτέ μια εγγύηση και της μελλοντικής τους επιτυχίας Κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα έχει τους σχετικούς κινδύνους της, και κανένας δεν μπορεί να τους αποβάλλει, ιδιαίτερα στην εποχή μας, όπου οι πάσης φύσεως αλλάγες που συντελούνται είναι ραγδαίες

Επικοινωνείστε μαζί μας στο info@nbh.gr για σας ενημερώσουμε υπεύθυνα για την ανάπτυξη του δικτυακού τόπου της επιχείρησής σας.

 

Επικοινωνείστε μαζί μας

Πρόσφατες δουλειές

Urbangreen Furniture New York

Urbangreen Furniture New York

   Η urbangreenfurniture.com έχει έδρα τις ΗΠΑ (Brooklyn , New York) και είναι από τα πιο γνωστά ονόματα στο χώρο της κατασκευής και εμπορίας βιολογικών και μη τοξικών επίπλων από massiv ξύλο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα περιέχει εκατοντάδες προϊόντα με δεκάδες παραλλαγές ξύλων και βαφών καθώς και ολοκληρωμένους χώρους. Διαθέτει τρόπους αποστολής σε όλο το κόσμο καθώς και πληρωμές με πιστωτική κάρτα μέσω authorize.net. Παράλληλα αναλάβαμε τη προώθηση μέσω google adwords και το affiliate management στην αγορά των ΗΠΑ
Pharmatopia E-shop

Pharmatopia E-shop

   Η ιστοσελίδα PharmaTopia.gr παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις υγείας και ομορφιάς. Αποτελεί την ηλεκτρονική προέκταση του συνώνυμου φαρμακείου,στην πόλη της Θεσσαλονίκης. 'Ενα σύγχρονο και εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε δύο γλώσσες και διασύνδεση με τράπεζα. Παράλληλα αναλάβαμε την προώθηση μέσω Google Adwords

Τα νέα μας

» trochos.gr online

Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της εταιρικής ιστοσελίδας της εταιρίας trochos.gr

» e-mpomponiera.gr online

Ολοκληρώθηκε ο επανασχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος e-mpomponiera.gr Το e-mpomponiera.gr εμπορεύεται είδη γάμου και βάπτισης, βαπτιστικά ρούχα, μπομπονιέρες κτλ Παράλληλα η nbh ανέλαβε και τη προώθηση του e-shop

Web Design

Σε μας θα βρείτε λύσεις για κάθε διαδικτυακό σας έργο:

Σελίδες Πελατών

ΓΑΜΟΣ , ΒΑΠΤΙΣΤΙΚΑ

Φιλοξενία Ιστοσελίδων - Business Web Hosting

Η αξιόπιστη και γρήγορη φιλοξενία είναι απαραίτητη για την επιτυχία ενός δικτυακού τόπου

Ποιοί είμαστε

Λίγα λόγια για μας και την ιστορία της nbh internet

Δουλεύοντας στην nbh internet

Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε ή να κάνετε την πρακτική σας στην nbh;

Copyrights by κατασκευη ιστοσελιδων nbh internet

Facebook
Twitter

Web Design

Σε μας θα βρείτε λύσεις για κάθε διαδικτυακό σας έργο:

Ηλεκτρονικό Εμπόριο, E-Commerce

Λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάνε:

Προώθηση Ιστοσελίδων, SEO & SEM

Η σωστή προώθηση είναι απαραίτητη για την επιτυχία οποιασδήποτε ιστοσελίδας:

Φιλοξενία Ιστοσελίδων - Business Web Hosting

Η αξιόπιστη και γρήγορη φιλοξενία είναι απαραίτητη για την επιτυχία ενός δικτυακού τόπου

Ποιοί είμαστε

Λίγα λόγια για μας και την ιστορία της nbh internet

Δουλεύοντας στην nbh internet

Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε ή να κάνετε την πρακτική σας στην nbh;